دانلود ریمیکس اشوان بهت مریضم
نوشته شده توسط : لیلا

دانلود ریمیکس اشوان بهت مریضم

دانلود ریمیکس عاشقانه با صدای زیبا و دلنشین اشوان بنام بهت مریضم با بهترین کیفیت و متن شعر و ترانه از موزیک فارسی

Download New Music By Ashvan Called Behet Marizam Direct Links And Lyrics In

مجموعه 6 ریمیکس

دی جی علی ای پی | دی جی حمید محمدی| دی جی محسن دلیر| دی جی حمید اسکای| دی جی محسن بی جی

دانلود ریمیکس اشوان بهت مریضم

دانلود آهنگ شاد آذری آمان آمان بو قیزلارین الیندن

 

متن ریمیکس بهت مریضم اشوان
♩♬دلواپسم جز تو به چشمم نمیاد !!! اصن هرکسی رو که میبینم باز یاد تو میوفتم♩♬

♩♬همه کسم من دوست دارم به خدا قسم!!! هرکسی رو که میبینم و یاد تو میوفتم♩♬

♩♬هرکی اومد جاتو بگیره من گفتم… نه وقتی تو اینجایی وقتی با تو جفتم من♩♬

♩♬دنیا مال ما دوتاست وقتی… تو اینجایی اینا واقعیه رویا نیست♩♬

♩♬اون خنده نازت وابستم کرد انگاری…. از نگات معلومه چه حسی به من داری♩♬

♩♬دیگه مثل ما دوتا هیچ جای دنیا!!!! نیست اینا واقعیه رویا نیست♩♬

♩♬روانی بهت مریضم!!! بی هوا از رو غریضم♩♬

♩♬اگه تو از من دوری شی!!! یه تنه شهرو بهم میریزم♩♬

♩♬اسممو داد بزن !!!بگو هنوز با منی♩♬

♩♬حتی اگه ازم دور شی…. ازم دل نمیکنی♩♬

دانلود آهنگ و موزیک فارسی

♩♬بگو خوابم یا بیدارم که اینقدر وابستگی دارم… تو با من زندگی کردی که امروز تنهات نمیذارم♩♬

♩♬ببین دنیامون آرومه دیوونه شهرم که بارونه…. همه چی آمادست قلبامون عاشق هم بمونه♩♬

♩♬هرکی اومد جاتو بگیره من گفتم …نه وقتی تو اینجایی وقتی با تو جفتم من♩♬

♩♬دنیا مال ما دوتاست وقتی تو اینجایی…. اینا واقعیه رویا نیست♩♬

ریمیکس اشوان بهت مریضم




:: برچسب‌ها: دانلود ریمیکس اشوان و شایع , دانلود ریمیکس اشوان و رضا صادقی , دانلود ریمیکس اشوان پشت دستمو داغ میکنم , دانلود ریمیکس اشوان رضا صادقی , دانلود ریمیکس اشوان قاصدک , دانلود ریمیکس اشوان اگه میموندی , دانلود ریمیکس اشوان و تتلو , دانلود ریمیکس اشوان فکر من نباش , دانلود ریمیکس اشوان شیدا , دانلود ریمیکس اشوان اهنگ شاد , دانلود ریمیکس اشوان مغرور , دانلود ریمیکس اشوان دوباره تو , دانلود ریمیکس اشوان تنها شدم , دانلود ریمیکس اهنگ اشوان بارون پشت شیشه , دانلود ریمیکس اهنگ اشوان اره تورو پیدا میکنم ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: